سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پلیس راهور ناجا: ترافیک در محورهای هراز و چالوس به کرج نیمه سنگین است


پلیس راهور ناجا: ترافیک در محورهای هراز و چالوس به کرج نیمه سنگین استایرنا/ ترافیک در محورهای هراز و چالوس به کرج ( شمال به جنوب) در صبح روز 13 فروردین (جمعه) مصادف با روز طبیعت به صورت مقطعی نیمه سنگین است.

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: براساس گزارش های دریافتی درحال حاضر شاهد بارش برف در استان آذربایجان شرقی ( محورهای سراب اردبیل و آزاد راه بستان آباد زنجان )، مازندران ( ارتفاعات چالوس کرج )، گلستان ( محور توسکستان شاهرود )، اردبیل ( محورهای اسالم خلخال، اردبیل سراب و اردبیل مغان ) هستیم.
همچنین در استان های خراسان رضوی، گلستان، گیلان، البرز، مازندران، همدان، تهران ( اکثر محورها )، کردستان ( محورهای بانه و بیجار ) و اصفهان ( آزادراه کاشان قم ) بارش باران گزارش شده است.
باتوجه به بارش برف و باران و لغزنده بودن در برخی از جاده های کشور، مسئولان پلیس راهور از رانندگان تقاضا کردند که اصول ایمنی و راهنمائی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه به ادامه مسیر بپردازند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
.ترافیک سنگین جاده هراز در عید فطر