سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعتراف‌گیری عجیب مدیر مدرسه آمریکایی از یک دانش‌آموز


اعتراف‌گیری عجیب مدیر مدرسه آمریکایی از یک دانش‌آموزباشگاه خبرنگاران/ مدیر مدرسه ای در نیویورک یکی از دانش آموزان را مجبور کرد به تروریست بودن و هم‌پیمانی با گروه داعش اعتراف کند.

به گزارش وبسایت ای بی سی 13، "نوبایشا عمار،" یک مادر نیویورکی با نارضایتی از وضع مدرسه "ایست اسلیپ" گفت: مدیر این دبیرستان پسرم را مجبور کرد به همدستی با داعش و وفاداری به این گروه تروریستی اعتراف کند.
وی در ادامه افزود: مدیر مدرسه از پسرم "ناشان اوپال" خواسته بود روی کاغذ اعتراف کند با گروه داعش بیعت کرده است.
به دنبال ادامه آزار و اذیت از جانب مدیر مدرسه، "اوپال" به همکلاسی های خود اقرار کرد یک تروریست است و قصد منفجر کردن مدرسه را داشته است.
این پسر همچنین گفت: "مدیر و معاون مدرسه مرا به یکی از کلاس ها بردند و با اجبار و آزار و اذیت از من خواستند روی یک کاغذ بنویسم تروریست هستم و قصد منفجر کردن مدرسه را داشته ام."
مادر نیویورکی در این خصوص گفت پلیس از پسرش بازجویی و خانه آنها را تفتیش کرد. وی درخواست کرد این مدیر و معاون از مدرسه اخراج شوند.
پلیس پس از بررسی های لازم اعلام کرد: این خانواده هیچ تخلفی مرتکب نشده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
دعوای دو دانش آموز و شکایت به مدیر مدرسه