سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قدردانی معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از مدیرعامل بانک کشاورزی


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از مشارکت فعال بانک کشاورزی در طرح آبرسانی به روستاها قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش انتخاب، در مراسمی که روز دوشنبه 19 بهمن ماه در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص آبرسانی به روستاها برگزار شد، اهتمام و تلاش بانک کشاورزی در عملیاتی نمودن طرح مجتمع های آبرسانی روستایی مورد قدردانی قرار گرفت و همچنین از مشارکت بانک کشاورزی در طرح های حوزه های " پرورش ماهی در قفس" و "احداث و توسعه گلخانه ها" توسط دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دکتر پورمحمدی معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تقدیر ویژه به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم با اهدای لوح از سوی دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دکتر چیت‌چیان وزیر نیرو به دکتر شهیدزاده از مشارکت بانک کشاورزی در اجرای طرح مجتمع های آبرسانی روستایی قدردانی شد که متن این لوح به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر شهیدزاده مدیر عامل محترم بانک کشاورزی

حضور موثر و تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران ارجمند در عملیاتی نمودن طرح مجتمع های آبرسانی روستایی که در راستای حمایت از تولید و اشتغال و کاهش آسیب پذیری‌ها و بر پایه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفت موجب مباهات و سپاسگزاری فراوان است.

بر این اساس و اهدای این لوح تقدیر، مراتب تشکر خود را اعلام و از خداوند بزرگ توفیق مستمر جنابعالی و همکاران محترم را در خدمت به آحاد ملت ایران مسالت می نمایم.

                           محمدباقر نوبخت                                                   حمید چیت چیان

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور                         وزیر نیرو      


ویدیو مرتبط :
معاون اول رییس جمهور غنا به تهران آمد