سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصمیم اصلی مجلس بازگشت به شرایط قبل از برجام است/عهدشکنی از خصوصیات شیاطین است


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد صبح امروز در جلسه اعضای جبهه ایستادگی استان اردبیل اظهار کرد: هرچند برجام با شرایط خاصی در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسید، اما اخیراً شاهد رفتارهای عجیبی از سوی آمریکایی‌ها و کنگره این کشور هستیم که تصمیم گرفتند به همراه 45 کشور دنیا در مسیر قطع ارتباط با ایران حرکت کنند که این مصوبه آنها برخلاف تعهدات و ژست حقوق بشری آنها است.

وی ادامه داد: این رفتارها نشان می‌دهد که براساس آیات قرآن کریم عهدشکنی و پیمان‌شکنی جزو رفتارهای ذاتی شیاطین است و در قرآن کریم کافران به برجستگی و ویژگی عدم پایبندی به سوگند و عهد خود معرفی می‌شوند که امروز مصداق این برجستگی را در آمریکا به عنوان شیطان بزرگ می‌توان مشاهده کرد.

اصولگرایان در مواضع خود قاطع و صریح هستند

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه اصولگرایان در مواضع خود قاطع و صریح هستند و همیشه بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود در مسیر آرمانی ارزش‌ها و مبانی انقلاب گام برمی‌دارند، افزود: در وهله اول باید گفت اصولگرایان پایبند به مبانی اسلام، انقلاب، صداقت و راستگویی هستند و قطعا هر کس ادعای غیر از این داشته باشد در باب اصولگرایان رفتار صادقانه‌ای نداشته است.

افضلی‌فرد فرمایش مقام معظم رهبری را در تعریف فرد انقلابی بر محوریت اعتقاد به اصولگرایی همراه با اصلاحات گفت: اگر اصلاحاتی نیز انجام می‌شود باید بر اساس اصول و مبانی انقلاب باشد نه اینکه رفرم غربی را راه نجات کشور بدانیم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: هر کس غیر از این حرکت و گامی در مسیر متفاوت بردارد قطعا سخنان غیرواقعی به میان آورده و در این مهلکه به بدنامی خود کمک کرده است در حالی که برجسته‌ترین ویژگی یک اصولگرایی واقعی دفاع از حق و بیان مواضع صریح و روشن است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس دیگر ویژگی‌های اصولگرایان را پاک‌دستی، امانت‌داری، توانمندی، صداقت بیان کرد و افزود: قطعا اصولگرایان در مواضع خود صریح و شفاف هستند چرا که در قرآن کریم نیز بر چنین ویژگی‌‌هایی تاکید شده است.

افضلی‌فرد ادامه داد:در اصولگرایی مجموعه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را باید مورد توجه قرار گیرد تا اصولگرایان بتوانند در مسیر وحدت و همگرایی در همه صحنه‌ها حاضر و مهیا باشند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ما در این چهار سال سعی کردیم به عنوان یک اصولگرا در مجلس تصمیم‌گیری‌هایمان منطقی، درست، شفاف و روشن باشد و گاه سایر نمایندگان از مواضع ما در پیگیری امور حمایت کرده و نسبت به بیان صریح و شفاف مسائل قدردانی کردند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش‌رو نیز اشاره کرد و گفت: مردم در انتخابات پیش‌رو قطعا به توانمندترین افراد و در عین حال قوی و امین رای خواهند داد تا چنین فردی بتواند اهداف و آرمان‌های انقلابی ملت را در جایگاه مجلس و سایر حوزه‌ها به خوبی نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، افضلی‌فرد در پایان متذکر شد: مردم به داوطلبانی رای نخواهند داد که با پول، شام، و ابزارهای دیگر و دادن وعده‌ و وعیدهای غیرواقعی بخواهند از اعتماد مردم سوءاستفاده کنند بلکه در بین داوطلبان بهترین گزینه‌ها انتخاب شده و راهی مجلس آینده خواهند شد.

انتهای پیام/62001/ذ40

http://fna.ir/39NRHX


ویدیو مرتبط :
مصلحت نیست مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته شود