سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آماری از مسافرانی که با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به خراسان رضوی وارد شدند


آماری از مسافرانی که با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به خراسان رضوی وارد شدندفارس/ مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی گفت: بیش از 187 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به خراسان رضوی وارد شدند.

جواد وحدتی فرد افزود: طی چهار روز ابتدایی طرح نوروزی یعنی از روز 25 تا پایان روز 28 اسفندماه جاری، در مجموع 187 هزار و 587 مسافر با 9 هزار و 327 وسیله نقلیه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به استان خراسان رضوی وارد شده‌اند.
وی ادامه داد: از این تعداد، 156 هزار و 323 نفر با هفت هزار و 762 وسیله نقلیه به مشهد مقدس سفر کرده‌اند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی گفت: همچنین طی این مدت 173 هزار و 611 مسافر با 9 هزار و 157 وسیله نقلیه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای از استان خراسان رضوی خارج شده‌اند که از این تعداد 144 هزار و 676 نفر خروجی از مشهد بوده است.
وی افزود: طرح نوروزی 1395 که از 25 اسفندماه جاری آغاز شده است، تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و پیش بینی می‌شود طی این مدت با افزایش 10 درصدی تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به استان خراسان رضوی روبرو باشیم.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
تسهیل حمل و نقل عمومی