سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیشتر زائران پیاده در محور تربت‌حیدریه تردد می‌کنند


سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل حمل و نقل پایانه‌های خراسان رضوی گفت: بیشتر زائران پیاده از محور تربت‌حیدریه تردد می‌کنند.

علی زائرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان اینکه بیشتر زائران پیاده در محور تربت‌حیدریه هستند، اظهار کرد: اسلام‌قلعه، 10 کیلومتری باغچه، جاده چناران تا گلبهار و جاده قدیم نیشابور نیز شاهد تردد زائران زیادی هستند با توجه به بارش‌ها تردد برای زائران سخت‌تر شده و آنان ترجیح می‌دهند از خیابان عبور کنند که این مسأله می‌تواند موجب بروز حوادثی شود به‌ همین دلیل از تمام زائران و رانندگان درخواست می‌کنیم نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در تمام محورها شاهد بارش برف هستیم، اظهار کرد: تنها در دو محور جنوبی خواف و گناباد بارشی گزارش نشده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل حمل و نقل پایانه‌های استان ادامه داد: محور قوچان و درگز روز دوشنبه شرایط سخت‌تری را نسبت به دیگر محورها داشته‌اند، محورهای تربت‌حیدریه،‌ فریمان، کلات، سرخس و سبزوار جزو محورهایی هستندکه با بارش سنگین برف روبه‌رو شده‌اند.

زائرزاده با اشاره به ترافیک روان در جاده‌ها، تصریح کرد: برخی از گردنه‌ها لغزنده هستند لغزندگی در اول صبح و انتهای شب بیشتر می‌شود و گردنه‌های تربت، درگز و قوچان سه محور لغزنده استان هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی دما به منفی سه تا منفی چهار درجه کاهش پیدا می‌کند که این مسأله ممکن است موجب یخبندان در جاده‌ شود به ‌همین دلیل رانندگان باید احتیاط‌های لازم را رعایت کنند.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل حمل و نقل پایانه‌های استان ادامه داد: اگر شدت بارش‌ها افزایش داشته باشد و زائران نتوانند حرکت کنند با هماهنگی استانداری خودرو‌هایی در نظر گرفته شده تا آنان را به مکان‌های امن‌تری انتقال می‌دهیم، در محدوده محورهایی که به دوربین‌ مجهز هستند نظارت کامل داریم، اما در محورهایی که دوربین نصب نشده است از گشت‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

زائرزاده تصریح کرد: در حال حاضر هیچ حادثه خاصی به ما گزارش نشده است و تنها دو تصادف در محور سبزوار رخ داده که خسارت خاصی نداشته است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پارک جنگلی پیشکوه تربت حیدریه واسه بروبچ باحال تربت حیدریه