علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اهدای چند عضو بدن بانوی بهبهانی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید


مسئول فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشکده علوم پزشکی بهبهان دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با رضایت خانواده صدیقه احمد زاده بانوی بهبهانی که دچار عارضه مرگ مغزی شده بود، و با همکاری گروه پیوند دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز کار برداشت دو کلیه و کبد وی در بیمارستان شهید دکتر مصطفی شهیدزاده بهبهان انجام شد.
وی افزود: کبد متوفی به بیمارستان نمازی شیراز و دو کلیه برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان گلستان اهواز ارسال شد.
عبدا... داسمه اظهار کرد: از زمان تاسیس واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشکده علوم پزشکی بهبهان این یازدهمین مورد اهدای عضو بوده که هشت مورد آن در سال 94 صورت گرفته است.
وی گفت: دانشکده علوم پزشکی بهبهان، در بین دانشکده های علوم پزشکی تیپ d کشور رتبه دوم اهدا عضو را به خود اختصاص داده است.
بهبهان در 200 کیلومتری شرق اهواز واقع است.
6037/ م

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
با اهداء عضو حتی پس از مرگ زندگی می بخشید