سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مرگ خاموش دو نفر در رفسنجان


سید محسن مرتضوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه روز گذشته در روستای عیش آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان رفسنجان روی داد.
وی بیان کرد: مرد 58 ساله ایرانی و یک تبعه افغان 38 ساله دو شب پیش برای آبیاری باغ پسته در روستای عیش آباد در چادری که روی آن را با پلاستیک پوشانده بودند، اقامت کردند.
وی با اشاره به اینکه پوشاندن پلاستیک راه ورود اکسیژن به چادر را بسته بود گفت: این افراد برای گرم کردن خود از آتش چوب و زغال در چادر استفاده کردند که بر اثر منتشر شدن گاز مونوکسید کربن از آتش و مسدود شدن راه اکسیژن جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان علائم گازگرفتگی را سردرد، حالت تهوع، استفراغ و کاهش سطح هوشیاری عنوان کرد و افزود: افرادی که دچار این گونه علائم شوند بهتر است درب را باز کنند تا اکسیژن کافی به آنها برسد و از مرگ حتمی نجات یابند.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 29 مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهرستان رفسنجان گزارش شد که از این تعداد دو مورد فوتی داشته ایم.
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شهرستان های رفسنجان و انار در شمال استان را زیرپوشش دارد.
7433/3028/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خود ارضایی مرگ خاموش