سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قیمت‌های متناقض مرغ تازه در کشتارگاه میدان بهمن/تقلب در عرضه گوشت +تصاویر


به گزارش خبرنکار قضایی خبرگزاری تسنیم، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران ویژه نظارت بر عرضه گوشت مرغ در کشتارگاه میدان بهمن، صبح امروز (شنبه) هفتم فروردین به ریاست امید شهرآبادی رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات تهران و با حضور نمایندگان سازمان دامپزشکی، بازرس اتاق اصناف و نیروی انتظامی برگزار شد.

براساس این گزارش، یکی از نکات جالب در کشتارگاه میدان بهمن که مرکز عرضه گوشت مرغ در تهران محسوب می‌شود؛ وجود مرغ‌های کشتار اردبیل، رشت و شهرهای دیگر به تاریخ هفتم فروردین یعنی امروز بود در حالی که شهرآبادی رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات تهران می‌گوید: کشتار، بسته بندی و ارسال مرغ از شهرهایی همچون مشهد، اردبیل، ارومیه و رشت به تهران طول می‌کشد.

وی اضافه کرد: تاریخ مصرف باید از روز کشتار محاسبه شود و این اجحاف در حق مردم است که با تاریخ عرضه، تاریخ مصرف را تعیین می‌کنند و به نوعی این کار تقلب محسوب می‌شود و مسئولان کشتارگاه باید پاسخگو باشند.

بر اساس این گزارش تناقض در قیمت هر کیلو گوشت مرغ آن هم در مرکز اصلی عمده آن از دیگر نکات جالب و بحث برانگیز بود به طوری برخی واحدها هر کیلو گوشت مرغ را پنج هزار و 200 تومان، برخی پنج هزار و 700 تومان و برخی نیز پنج هزار و 800 تومان عرضه می‌کردند. 

ماموران گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در ادامه بازرسی‌های خود با توجه به مصرف بالای جوجه کباب در ایام تعطیلات نوروز، به یکی از واحدهای عرضه گوشت مرغ به صورت جوجه کباب سر زدند که متاسفانه آن طور که رفیعی کارشناس اداره بهداشت گفت این واحد از رنگ غیرمجاز برای جوجه کباب استفاده کرده است.

وی افزود: اگرچه رنگ مصرف شده خوراکی است اما برای میزان استفاده از رنگ باید آزمایشگاه و کارشناس حضور داشته باشد.

شهرآبادی نیز در همین ارتباط اظهار کرد: شهرآبادی: تعزیرات حکومتی در رسیدگی به تخلفاتی که مربوط به سلامت مردم است حتی اگر مبلغ جریمه سنگین نباشد حساسیت زیادی دارد و متاسفانه این واحد صنفی به معدوم‌سازی کالای غیرمجاز و پرداخت 20 میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عرضه مرغ و گوشت منجمد