سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون سیاسی سپاه: امام (ره) استکبار را ضعیف و شکننده می دید


سردار پاسدار رسول سنایی راد عصر پنجشنبه در یادواره 38 شهید روستای فرفهان شهرستان خمین افزود: معمارکبیر انقلاب اسلامی استکبار و در راس آن آمریکا را شیطان بزرگ یاد می کردند و عمده مشکل و بدبختی کشورهای اسلامی را ابرقدرتهای مستکبر می دانستند.
وی تصریح کرد : امام راحل در سال نخست پیروزی انقلاب اسلامی روحیه عاشورایی و از خودگذشتگی را دربین امت اسلامی احیا کرد و این روحیه در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی شد.
وی اظهار کرد: سفر رئیس جمهوری روسیه به ایران و حرکت مستقیم از فرودگاه برای دیدار رهبر فرزانه انقلاب، نشان از اقتدارنظام و جایگاه ولایت دارد.
سردار سنایی راد توضیح داد: اگر امروز استکبار با مسئولان نظام جمهوری اسلامی با نرمی صحبت می کند نشان از مایوس شدن دشمن از روش تقابل و روی آوردن به تعامل و مدارا است، ولی دشمنی کم نشده است .
وی اضافه کرد: گسترش حزب الله و یارگیری نیروهای مردمی در کشور های عراق ، یمن، سوریه و لبنان، استعمارگران غربی را سخت عصبانی کرده است .
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار درفرقه وهابیت عضو شکار می کند و با مسلمانان و شیعیان وارد جنگ نیابتی می کند و با این روش در صدد ایجاد اسلام هراسی و نشان دادن چهره خشن از دین مبین اسلام به ملل جهان است.
وی تصریح کرد: ترفند جدید استکبار جهانی، ایجاد عملیات جنگ نرم با هدف تهی کردن ارزشهای انقلاب و تضعیف روحیه ایثار و شهادت است که تنها راه عبور از این دسیسه نیز، گوش به فرمان ولایت داشتن و حفظ و تقویت باورهای دینی و اعتقادی است .
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز گفت: امنیت کشور مرهون رشادت و ایثارگری شهدا در دوران دفاع مقدس و وجود ولایت فقیه است.
حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: ابرقدتهای جهانی امروز گزینه گفت و گو و سازش را با ایران در پیش گرفته اند و گروه های فاسد داعش و تکفیری نیز جرات نزدیک شدن به مملکت اسلامی را ندارند.
وی روستای فرفهان خمین را به عنوان روستای اسوه ایثار و شهادت در استان و کشور یاد کرد و گفت: این روستا با یکهزار نفر جمعیت در هفت کیلومتری زادگاه امام (ره ) 38 شهید 25 جانباز و 210 رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
فرماندار، امام جمعه خمین و جمعی از مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان خمین نیز در این یادواره شرکت داشتند.
خاطره گویی تعدادی از یادگان دوران دفاع مقدس و مرثیه سرایی مداحان از دیگر برنامه های این یادواره بود .
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی در دوران دفاع مقدس یکهزار شهید ، دوهزار500 جانباز و 90 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
6199/6012 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازخوانی اصول امام (ره)-قسمت اول-معاونت سیاسی سپاه