سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مرگ دو جوان چرامی در جاده طسوج به سرفاریاب یاسوج


مسعود احتشامی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تشریح جزئیات بیشتر مرگ این دو جوان چرامی، افزود: در ساعات نخست شب گذشته در تماس یک شهروند چرامی مبنی بر گیرافتادن خودرویی در برف و کولاک در منطقه طسوج در حدود 60 کیلومتری شهرستان چرام ،نیروهای اورژانس و کادردرمانی مرکز سرفاریاب به همراه نیروهای امدادی هلال احمر در اسرع وقت با آمبولانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در همین حین نیز پاسگاه سرفاریاب نیز به منطقه اعزام شد، افزود: در وهله نخست هر سه نفر سرنشین خودرو بی هوش بودند.
احتشامی اظهار کرد: ابتدا هر سه نفر نیز با خودروی پاسگاه سرفاریاب برای انجام عملیات احیا به سرفاریاب اعزام و در محل مرکز درمانی نیز عملیات و اقدام های احیاCPR) بر روی آنها انجام شد.
وی افزود: با انجام این عملیات مشخص شد که هنوز یکی از افراد علائم ضعیف حیاتی برای زنده ماندن را دارد و دو نفر دیگر نیز هیچ گونه علایم حیاتی تنفسی و نبض نداشتند.
وی ابراز داشت: در اسرع وقت فرد نجات یافته این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت اعزام و هم اکنون نیز در بخش آ سی یو بستری است.
احتشامی اظهار کرد: با تنظیم صورتجلسه ای از وقوع این حادثه دو نفر فوتی نیز تحویل بستگان و پزشکی قانونی برای انجام مراحل کالبد شکافی و علت مرگ داده شد.
وی از وجود یک عدد پکنیک در داخل خودرو (مینی پاترول) خبر داد و گفت: تعیین علت مرگ این دو جوان چرامی که آیا بر اثر شدت سرما و برف در منطقه بوده یا بر اثر خفگی ناشی از گاز منواکسید کربن هنوز مشخص نیست و اعلام نظر نهایی در این راستا با مراجع قضایی و پزشکی قانونی است.
منطقه طسوج یکی از مناطق گردشگری و در عین حال سردسیری و برف گیر در مسیر جاده جلیل -سرفاریاب و در حدود 60کیلومتری از مرکز شهرستان چرام واقع شده است.
کارشناس هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد همچنین از بارش حدود 40 سانتی متر برف در این مسیر و منطقه جوی خانه طی بارندگی های اخیر خبر داده بود.
بیش از 100 خودرو گرفتار در برف در همین مسیر و در منطقه جوی خانه از سوی نیروهای امدادی هلال احمر و راهداری این استان در بارش های اخیر نجات یافته بودند.
شهرستان چرام دارای دو بخش مرکزی و سرفاریاب با جمعیتی حدود 13 هزار نفر در 260 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
کهگیلویه وبویراحمد دارای هشت شهرستان و 17 شهر و همچنین بیش 45گردنه و یکهزار و 500 کیلومتر جاده برف گیر است.
3016/6162/ 1257

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سوختن دو سرنشین خوردوری 206 در مسیر جاده یاسوج - گچسار