سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده وزیر بهداشت از پدر ایران شناسی در بیمارستان مازندران عیادت کرد


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر منوچهر ستوده پدر ایران شناسی و جغرافی دان تاریخی کشور که اصالت مازندرانی دارد، چند روز پیش در سن 103 سالگی به دلیل کهولت سن و بیماری عفونی در بیمارستان طالقانی شهر چالوس درغرب مازندران بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.
دکتر قاسم جان بابایی عصر امروز به نمایندگی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان چالوس از پرفسور ستوده عیادت کرد و از نزدیک در جریان برنامه درمان و مراقبت های ویژه ایشان از سوی پزشکان معالج قرار داده شد.
دکتر ستوده دوران ابتدایی را در آمریکا و دوره دبیرستان را در ایران گذراند و در سال 1332 نخستین کتابش را در مورد فرهنگ گیلکی به چاپ رساند.
منوچهر ستوده در سال 1292 در تهران به دنیا آمد که پدرش اهل روستای کوهستانی و ییلاقی یاسل نور و مادرش نیز اهل تفرش در استان مرکزی بود.
این ایران شناس و جغرافی دان تاریخی کشورمان هم اکنون ساکن کوی نارنج (سی سرا) سلمان شهر شهرستان چالوس است.
6982/1654/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان های شهریار