سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حركت عدالت طلبانه انقلاب اسلامی نباید متوقف شود


به گزارش ایرنا، الكساندر گلییوج دوگین (Alexander.g.dugin) عصر چهارشنبه درنشستی در محل خانه بیداری اسلامی اصفهان در باره مسائل روز دنیا گفت: مسائل دینی و سیاسی از هم جدا شدنی نیست زیرا این دو از یك جنس هستند.
وی اظهار كرد: شاه پهلوی در ایران ابزار دست شیاطین و دشمنان برون مرزی بود و آیت الله خمینی از ابتدای قیام خود به همین واسطه آمریكا را هدف قرار داد.
دوگین گفت: این حركت آیت الله خمینی تنها سیاسی و تمدنی نبود بلكه اقدامی دینی و معنوی بود زیرا تمدن غربی به خاطر انكار قدرت خدا، شیطانی است و عدالت را نقض می كند.
وی اظهار كرد: این فیلسوف سیاسی با بیان اینكه خود یك مسیحی ارتدوكس است، افزود: در روسیه نیز هر اقدامی در راستای ارتباط با غرب صورت گیرد خیانت به هویت ارتدوكس مسیحی است.
وی با بیان اینكه هویت ارتدوكس مسیحی روسیه از مدرنیته آمریكا تنفر دارد، افزود: روسیه به خوبی ایران در برابر غرب ایستادگی نداشته است.
این نظریه پرداز سیاسی روس افزود: ماتریالیست كمونیسم و لیبرالیسم دو خاطره بد در تاریخ روسیه است كه از منظر دیدگاه فرهنگی، مذهبی و سیاسی روسیه مردود است.
استاد دانشگاه مسكو افزود: حركت ماسون ها در دوره قاجار و حركت لیبرالهای امروز روسیه بسیار شبیه هم است و هر دو از یك منشاء واحد سرچشمه می گیرند كه همانا غرب است و آمریكا امروز تجسم این حركت شیطانی است كه مسلمانان آن را دجال و مسیحیان ضد مسیح می نامند.
وی گفت: امروز اتحاد و وحدت مردم دو كشور برای حاكمیت عدالت و حكومت افراد صالح به عنوان نمابندگان خدا بر روی زمین ضروری است.
این فیلسوف سیاسی روس با بیان اینكه وضعیت امروز روسیه مانند وضعیت ایران دوره قاجار و مشروطیت است، اظهار كرد: امام خمینی (ره) در ایران با بوجود آوردن ولایت فقیه راه حاكمیت افراد صالح و دارای درجات معنوی را در حاكمیت سیاسی باز كرد و روسیه نیز به چنین مساله نیاز دارد و روسیه باید این مساله را بفهمد.
وی خاطر نشان كرد: اتحاد دو كشور نباید براساس منافع ملی باشد، بلكه باید بر اساس مباحث معنوی، صلاحیت مشروعیت قدرت الهی و دشمنی مشترك با غرب باشد و باید در جنگ آخر الزمان در یك طرف قرار گیریم.
دوگین با اشاره به تحریم خود از سوی غرب گفت: تحریم من نه به واسطه فعالیت سیاسی، تجاری و نظامی است بلكه تنها به واسطه اندیشه و تفكراتم است و اینكه حقیقت دشمن را نشان داده ام و اصل این تحریم ها علیه روح معنویت وبر علیه عقیده و فلسفه و ایده و اعتقاد به خدا بوده است.
وی لیبرالسیم، كمونیسم و ناسیونالیسم را سه نظریه سیاسی شكست خورده دانست و افزود: این تفكرات ماتریالیستی و ضد خدایی و همه مخلوق غرب است.
مولف كتاب نظریه چهارم سیاسی افزود: من معتقدم باید به نظریه چهارمی رسید كه فارغ از آموزه های لیبرالیستی، كمونیستی و ناسیونالیستی باشد و بر اساس مذهب شكل گیرد.
وی شكل گیری ولایت فقیه در ایران را الگویی موفق از تحقق نظریه چهارم سیاسی عنوان كرد و افزود: این بعد موجب جهانی شدن انقلاب ایران شده است و در روسیه نیز باید بر اساس مذهب ارتدوكس، تجربیات و فرهنگ سیاسی این كشور به چنین سمتی پیش رفت.
وی در خصوص نامه امام خمینی (ره) به گورباچف گفت: این نامه پیامبرگونه و به واسطه پیش بینی امام خمینی (ره) از آینده روسیه بود، ولی گورباچف به آن عمل نكرد و در دام لیبرالیسم افتاد كه منجر شد قسمت عظیمی از كشور از دست برود.
شانزدهمین نشست علمی خانه بیداری اسلامی در راستای روشنگری و تبیین مسائل روز به همت كانون اندیشه مطهر، مجمع اندیشه امام خمینی (ره)، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خانه بیداری اسلامی اصفهان برگزار شد.
الكساندردوگین همچنین عصر روز گذشته با مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان دیدار و گفتگو كرد.
/گ/7134/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عدالت مثال زدنی معمار کبیر انقلاب اسلامی