سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تا ۱۲ ساعت آینده تخفیف های ۱۰ سنتی مایکروسافت به پایان می رسد


تا ۱۲ ساعت آینده تخفیف های ۱۰ سنتی مایکروسافت به پایان می رسد

۱۰ روز پیش مایکروسافت بسیاری از محصولات پولی را در استور به قیمت ۱۰ سنت (۰.۱۰$) کاهش داد. این تخفیف ها قرار بود به مدت ۱۰ روز قابل استفاده باشند.

وین فون/ ۱۰ روز پیش مایکروسافت بسیاری از محصولات پولی را در استور به قیمت ۱۰ سنت (۰.۱۰$) کاهش داد. این تخفیف ها قرار بود به مدت ۱۰ روز قابل استفاده باشند.

این تخفیف ها با شعار ده روز تخفیف ۱۰ سنتی در استور ویندوز ۱۰ شروع شد و هم اکنون فقط نیمی از روز از آن وقت باقی است. شما فقط تا ساعت ۱۱:۴۰ ظهر (به وقت تهران) روز ۱۰ ام آذر ماه (یعنی فردا) می توانید از این تخفیف ها استفاده کنید.

مواردی که در استور مورد تخفیف قرار گرفته اند شامل آهنگ، فیلم، بازی و برنامه هایی است که فقط از استور ویندوز ۱۰ رایانه و موبایل قابل دریافت هستند. توجه داشته باشید که اگر فیلمی را بخرید، می توانید آن را تماشا کرده و بعدا دانلود کنید.

این تخفیف ها به صورتی است که هر محصولی به هر قیمتی که بوده، چه ۱ دلار و چه ۱۰۰ دلار، الان به قیمت ۱۰ سنت قابل خرید است. یعنی می توانید با یک گیفت کارت ۲۰ دلاری، ۲۰۰ عدد برنامه و بازی و … پولی را بخرید.

برای رفتن به صفحه ی تخفیف ها به لینک قسمت دانلود مراجعه کنید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ویندوز ۱۰ نسخه آینده ویندوز مایکروسافت رونمایی شد!