سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرکت ایرانی 10 هزار هکتار زمین در قزاقستان کشت می‌کند


شرکت ایرانی 10 هزار هکتار زمین در قزاقستان کشت می‌کندفارس/ رسانه‌های قزاقستان اعلام کردند سرمایه‌گذاران ایرانی در صدد هستند در قزاقستان محصولات کشاورزی تولید کنند احشام پرورش دهند و محصولات گلخانه‌ای به ثمر برسانند.

پایگاه خبری TCA در این باره اعلام کرد: سرمایه‌گذاران ایرانی قرار است در ایالات آکتوب قزاقستان این کارها را انجام دهند.

براساس این گزارش، یک شرکت ایرانی از مسئولان ایالت آکتوب قزاقستان 100 هزار هکتار برای تولید محصولات کشاورزی درخواست کرده است. 10 هزار هکتار برای تحویل در سال 2016 توافق شده و قرار است بقیه در سال آینده به این شرکت ایرانی تحویل داده شود.

همچنین این پایگاه خبری گفته است شرکت ایرانی دیگری به دنبال پرورش گوسفند در ایالت آکتوب قزاقستان است آنها به دنبال عقد قرارداد طولانی مدت برای پرورش گوسفند هستند همچنین شرکت‌های ایرانی به دنبال احداث گلخانه‌هایی در مساحت 40 هکتار و نیز گاوداری‌های 10 هزار رأسی و نیز پرورش گوسفند 100 هزار رأسی هستند.

پیش از این گزارش شده بود که یک شرکت ایرانی همچنین می‌خواهد پرورش کلزا (دانه‌های روغنی) در ایالت کستانا انجام دهد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
کشت زعفران در زمین هزار متری در شهرستان نقده