سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون سپاه ولیعصر(عج) خوزستان: از راه های ترویج فرهنگ شهادت معرفی سیره شهدا است


سرهنگ عبدالناصر ندایعلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه جوانان با آشنایی هرچه بیشتر با زندگی نامه شهدا می توانند از رشادت های این بزرگ مردان درس ایستادگی و مقاومت بیاموزند اظهار كرد:ترویج فرهنگ عاشورایی، انقلاب ما را نسبت به تهدید دشمنان بیمه خواهد كرد و از آنجا كه جوانان بیشترمورد هدف دشمنان قرار دارند ضرورت ترویج این فرهنگ بیشتر از همیشه احساس می شود.
وی افزود: برگزاری اردوهای مستمر راهیان نور در طول سال یكی دیگر از راه های موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و در این میان حضور پرشور دانش آموزان بیشتر از سایران به چشم می خورد.
معاون هماهنگ كننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: یكی از اهداف اصلی دشمنان در جنگ نرم در این سال ها ممانعت از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و كمرنگ جلوه دادن ارزش های اردوهای راهیان نور است.
وی گفت: دشمن در مسائل مختلف فرهنگی، نظامی ، اجتماعی و اقتصادی همواره به دنبال نفوذ و صدمه زدن به كشور ما بوده و همین امر بر لزوم اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی در كشور می افزاید.
ندایعلی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را یكی از ضرورت ها برای برون رفت از مشكلات اقتصادی دانست و اظهاركرد: دشمن همواره در این سال ها به دنبال افزایش وابستگی كشور ما به خود بوده اما با توجه به تاكید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی، باید با حمایت از تولید داخلی و به حداقل رساندن نیازها به كالاهای خارجی، دشمن را در این زمینه ناامید كنیم.
وی بیان كرد: ورود بی رویه كالای خارجی، خانواده ها را از زندگی ایرانی اسلامی دور كرده و به سمت زندگی غربی سوق می دهد پس نیاز كشور به بومی سازی كالاهای اساسی و حمایت از تولید كنندگان داخلی بیشتر از همیشه احساس می شود.
معاون هماهنگ كننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در این سال ها در زمینه حمایت از تولید داخلی و تقویت كارگاه های تولیدی اقدامات موثری را درسطح خوزستان صورت داده و در سال های 92 و 93 بیش از دو هزار كارگاه تولیدی را برای خانواده ها ایجاد كرده و تسهیلات مناسبی را نیز در اختیار آن ها قرار داد.
وی گفت: سپاه ولیعصر(عج) خوزستان پارسال نیز حدود دو هزار كارگاه تولیدی و صنایع تبدیلی خانگی را در سطح خوزستان ایجاد و با حمایت از تولیدات داخلی در زمینه ایجاد اشتغال نیز گام های موثری برداشت.
ادامه داد: در سال 95 نیز با تشكیل قطب های تولیدی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز برنامه های خوبی در دستور كار قرار گرفته است.
7152/ 6037

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود