سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزش باد شدید در قم


محمد جواد ترابیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز وضعیت هوای استان، قسمتی تا نیمه ابری و در برخی ساعت ها همراه با وزش باد شدید از سمت غربی پیش بینی می شود.
وی با اشاره به اینکه حداکثر دمای هوای امروز قم به 22 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد، ادامه داد: حداقل دمای هوای امروز 11 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
کارشناس پیش بین هواشناسی قم در خصوص وضعیت بارندگی در 24 ساعت گذشته گفت: میزان ثبت بارش در ایستگاه های کهک، شکوهیه، سلفچگان، کوه سفید و جعفریه، به ترتیب 0.2، 0.4، 1.2، 0.2 و0.4 است.
وی افزود: وضعیت هوای روز چهارشنبه قم، قسمتی تا نیمه ابری همراه وزش باد غربی با سرعت متوسط 30 تا 50 کیلومتر بر ساعت است.
ترابیان افزود: حداقل دمای هوای فردا 12 درجه سانتیگراد بالای صفر و حداکثر 22 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: وضعیت هوای قم در روز پنجشنبه، قسمتی ابری است و به تدریج شاهد افزایش ابر و بارش باران در اواخر وقت خواهیم بود.
وی ادامه داد: برای روز جمعه بارش باران و همچنین بارش برف در مناطق مرتفع دور از انتظار نیست.
/7405/ 1175/1042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وزش شدید باد!!!