سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه مهاباد: خدمات بسیج به نظام جمهوری اسلامی قابل تقدیر است


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملاقادر سهرابی در آیین نماز جمعه این هفته مهاباد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شدف با گرامیداشت هفته بسیج افزود: نیروهای بسیج خدمات بسیار ارزنده به کشور و نظام جمهوری اسلامی انجام داده اند و اگر بسیج و سپاه نبودند کشور و نظام ما هرگز به این امنیت و آسایش و اقتدار نمی رسید.
وی اضافه کرد: نیروهای بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و جانفشانی خود، ایثارگریها و از خودگذشتگی های زیادی در راه دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و در دوان بعد از جنگ نیز به سازندگی، عمران و آبادنی کشور پرداختند.
امام جمعه مهاباد بیان کرد: بسیج نماد اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و مظهر رشادت، جوانمردی و غیرت مردان و زنان ایران اسلامی محسوب می شود که امروزه به الگوی ارزشمندی برای ملتهای آزاده و اسلامی مبدل شده است.
ماموستا سهرابی افزود: نقش و اهمیت بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در حفاظت و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین مقابله با جنگ نرم بر کسی پوشیده نیست و مسئولان باید تلاش کنند تا تفکر بسیجی را همیشه در جامعه زنده نگه داشته و آن را بیش از پیش ترویج دهند.
امام جمعه مهاباد با اشاره به حادثه تروریستی در کشور فرانسه نیز گفت: ملت ایران هر گونه اقدام تروریستی را در هر جای جهان روی بدهد، به شدت محکوم می کند چرا که کشتن انسان های بی گناه از نظر دین اسلام مردود است.
وی اضافه کرد: گروه های تکفیری و تندرو مانند داعش توسط کشورهای غربی برای بدنام کردن و مخدوش کردن چهره اسلام تشکیل شده و طبیعی است که جنایات اعضای این گروه تندرو دامن کشورهای غربی را هم بگیرد.
وی با انتقاد از برخورد جامعه جهانی نسبت به کشتار مسلمانان در فلسطین، سوریه و لبنان افزود: هنگام حوادث تروریستی فرانسه تمامی کشورهای جهان با مردم این کشور ابراز همدردی کردند، اما هر روز صدها مسلمان در کشورهای مختلف کشته می شود و جامعه جهانی در مقابل این کشتارها سکوت کرده است.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.ک2
3020/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نظام جمهوری اسلامی