علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بنیاد شهید به ۱۷۰ هزار دانشجو خدمات‌دهی می‌کند


به گزارش خبرنگار مهر، سید منصور میرمرادی عصر سه‌شنبه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در صحنه‌های مختلف در دفاع از این آب و خاک پیشتاز بوده‌اند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند.

وی به ایستادگی رئیس‌علی دلواری و یارانش در مقابل استعمار و استکبار اشاره کرد و ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد حضور گسترده مردم بوشهر در جبهه‌های نبرد بودیم.

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت مجتمع توان‌بخشی ایثارگران استان بوشهر، اضافه کرد: فاز اول این مجتمع امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مجتمع توان‌بخشی ایثارگران استان بوشهر دارای بخش‌های مختلف است، بیان کرد: ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز مجتمع توان‌بخشی ایثارگران استان بوشهر نیاز است.

میرمرادی از عملیاتی شدن فاز دوم بخش فرهنگی و ورزشی مجتمع توان‌بخشی ایثارگران استان بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: برای عملیاتی شدن این فاز باید اعتبارات استانی مورد نیاز تخصیص یابد.

وی با اشاره به تخصیص پنج هکتار زمین برای اردوگاه فرهنگی، ورزشی و تفریحی ایثارگران استان بوشهر در شهرستان دیلم، اضافه کرد: با حمایت‌های مدیریت ارشد استان بوشهر شاهد تکمیل طرح‌های ساماندهی گلزارهای شهدا در استان بوشهر هستیم.

میرمرادی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به ۱۷۰ هزار دانشجو، تصریح کرد: سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان برای این مهم هزینه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعتبارات حوزه درمان ایثارگران افزایش یافته است و همه بدهی‌های بیمه درمانی پرداخت شده است.


ویدیو مرتبط :
ویدیو صحنه آهسته جالب با سرعت ۱۷۰ هزار فریم بر ثانیه