سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک هزار و700 کیلوگرم پای مرغ فله ای غیربهداشتی در گچساران کشف شد


مقداد نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان فراوده خام دامی غیر قابل استفاده در بازرسی ماموران اداره دامپزشکی و گروه های بازرسی از یک سردخانه مواد خام دامی در این شهرستان کشف شد.
وی بیان کرد: این محموله بدلیل نداشتن تاریخ تولید و انقضاء با همکاری مأموران انتظامی و مراحع قضایی کشف و معدوم شد.
نظری تاکید کرد: با هماهنگی و پیگیری مسئول حقوقی اداره دامپزشکی، پرونده این متخلف برای رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شد.
وی تصریح کرد: برای حفظ سلامتی شهروندان، نظارت های شبانه روزی و مستمر بر اماکن تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی و کشتارگاه های دام و طیور انجام می شود.
نظری ابراز کرد: بیش از 175مرکز عرضه فرآورده های خام دامی شامل سردخانه ها، قصابی، کبابی، غذا بیرون بر، ماهی فروشی، هتل و رستوران مرغ فروشی در این شهرستان وجود دارد.
2082/6162

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کشف کارخانۀ تولید سوسیس غیربهداشتی