سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شورای شهر جاسک منحل شد


تسنیم/ مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از انحلال شورای اسلامی شهر جاسک و سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، ارسلان بهاری میمندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی هرمزگان پس از بررسی پرونده شورای اسلامی شهر جاسک، این شورا را منحل اعلام کرد.

وی در ادامه با تشریح دلایل انحلال این شورا بیان داشت: با توجه به استعفای دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر جاسک و عدم تمایل حضور تنها عضو علی البدل جهت عضویت در شورای اسلامی این شهر به دلیل به حدنصاب نرسیدن این شورا برای تشکیل جلسات حکم انحلال شورای اسلامی شهر جاسک صادر شد.

بهاری میمندی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان هرمزگان پرونده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس را نیز به استناد بند 6 ماده 82 (اصلاحی 27/8/1386) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و شهرداران، مورد بررسی قرار داده تصریح کرد: این عضو را برای زمان مانده دوره شورای چهارم از عضویت در شورای اسلامی شهر بندرعباس سلب عضویت کرد.


ویدیو مرتبط :
بازدید شورای دانش آموزی از شورای اسلامی شهر تهران