سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرلشکر صفوی: برداشت برخی جریانات فکری از منویات رهبری ساده انگارانه است


سرلشکر صفوی: برداشت برخی جریانات فکری از منویات رهبری ساده انگارانه است

ایرنا/ دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: متاسفانه برداشت برخی جریانات فکری از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری، سطحی و ساده انگارانه است.

به گزارش ایرنا از دفتر دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، این مطلب را سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی در بازدید میدانی از وضعیت آمادگی های دفاعی و امنیتی یگان های مستقر در خلیج فارس عنوان کرد.
وی با اشاره به راهبردی بودن منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) افزود: عمق دید و تفکر رهبر معظم انقلاب نگاهی آینده نگر و پیش دستانه نسبت به تهدیدات احتمالی است.
سرلشکر صفوی ادامه داد: متاسفانه برداشت برخی جریانات فکری از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، برداشتی سطحی و ساده انگارانه است.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اختیارات رهبر انقلاب و روسای هر یک از قوا را مشخص کرده و سیاست های کلان نظام از اختیارات رهبر انقلاب اسلامی است و به نظر می رسد برخی اظهارنظرهای اخیر شعارهای انتخاباتی زود هنگام باشد.
سرلشکر صفوی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در صیانت و پاسداری از حقوق ملت ایران تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سکان دار و دیده بان حقوق ملت ایران در مقابل انحرافات از اصول انقلاب اسلامی و عدالت خواهی در مقابل جریانات منحرف داخلی و خارجی هستند.
وی با تبیین نقش نیروهای مسلح در نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی ایران گفت: مهمترین وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه سپاه، پاسداری از ارکان انقلاب اسلامی ایران است.
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس افزود: توان و راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جهت همگرایی کشورهای منطقه و ایجاد امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس، توسط کشورهای این منطقه است.
وی ادامه داد: حضور بیگانگان در منطقه راهبردی و حساس خلیج فارس برای فروش میلیاردها دلار سلاح و همچنین نا امن کردن این منطقه، برای پیشبرد سیاست های استکباری است.
سرلشکر صفوی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان و قدرت دفاعی و بازدارندگی موثر برخوردار هستند و امنیت صدور انرژی از منطقه خلیج فارس با اقتدار ایران قابل تداوم است.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی سرلشکر صفوی در کنکره بزرگداشت شهید پاکنژاد یزد