سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایرانی هراسی بهانه اعراب برای ائتلاف با صهیونیست‌ها/ جبهه مقاومت قدرتمندتر از گذشته


"زهیر طراف" نماینده پارلمان سوریه در مصاحبه با خبرنگار بین الملل خبرگزاری تسنیم به تشریح آینده تغییرات ژئوپلتیک منطقه خاورمیانه پس از توافق هسته‌ای ایران پرداخت.

ایران پس از توافق هسته‌ای به یکی از قدرت‌های جهانی تبدیل خواهد شد

وی در این مصاحبه گفت: بدون تردید توافق هسته‌ای ایران گام مهمی در زمینه تغییر نقشه ژئوپلیتیک منطقه بوده و ایران پس از این توافق به یکی از قدرت‌های جهانی تبدیل خواهد شد و از آنجایی که ایران به یک قدرت بزرگ تبدیل خواهد شد این موضوع بر تمامی پرونده‌های سیاسی این کشور و متحدانش در منطقه تاثیر خواهد گذاشت چون در جهان کنونی تمامی موضوعات به یکدیگر مرتبط هستند.

برخی کشورهای عربی با ایران‌هراسی به دنبال ایجاد ائتلاف با صهیونیست‌ها هستند

طراف در پاسخ به سوالی درباره نگرانی برخی از کشورهای عربی از توافق هسته‌ای ایران گفت: برخی از کشورهای عربی صهیونیستی متاسفانه در افکار خود این اندیشه را پرورش می‌دهند که ایران دشمن اعراب و دشمن منطقه است تا از ایران یک نگرانی و ترس در میان ملت‌های خود ایجاد کرده تا از این طریق بهانه‌ای برای ایجاد ائتلاف با صهیونیست‌ها ایجاد کنند و در این راستا به مقابله و مبارزه با ایران بپردازند.

جبهه مقاومت پس از توافق هسته‌ای قدرتمندتر خواهد شد

این نماینده پارلمان سوریه در ادامه این مصاحبه درباره آینده جبهه مقاومت بازدارنده در منطقه پس از توافق هسته‌ای گفت: در واقع پس از توافق هسته‌ای جبهه مقاومت و بازدارندگی به خصوص حزب الله لبنان قدرتمندتر از گذشته خواهد شد. البته حزب‌الله لبنان پیش از این نیز قدرتمند بوده و همچنان قوی بوده و قدرتمند باقی خواهد ماند چون زمانی که مقاومت با صهیونیست‌ها یا مزدوران امپریالیست یا افراطی‌ها مبارزه و مقابله می‌کند در واقع در حال دفاع از عقیده، وطن و اهدافش است اما همانطور که پیشتر نیز گفتم توافق هسته‌ای بر متحدان ایران در منطقه تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
مرگبارترین حملات ائتلاف اعراب به یمن