علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شکست داعش در سوریه یک ضرورت ملی برای لبنان محسوب می‌شود


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «شیخ نبیل قاووق» معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به نبرد رزمندگان این حزب در سوریه علیه داعش، تصریح کرد: شکست داعش در سوریه یک ضرورت ملی برای لبنان محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به انفجارهای تروریستی هفته گذشته در ضاحیه بیروت، گفت: این انفجارها نشان داد که تکفیریها از هر فرصتی برای ضربه زدن به مقاومت استفاده می کنند، با این وجود باید گفت که مقاومت همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن ضروری خواندن شکست داعش در سوریه برای حفظ امنیت لبنان، اظهار داشت: اگر رزمندگان مقاومت با تروریست های تکفیری داعش نمی جنگیدند و آنها را تحت تعقیب قرار نمی دادند، اکنون شاهد گسترش اقدامات تروریستی در سراسر خاک لبنان بودیم.

وی با اشاره به نقش حزب الله در مبارزه با داعش تصریح کرد: حزب الله بیشترین تأثیر را در مبارزه با داعش داشته است و مبارزه با این گروه تروریستی را مسئولیت خود می داند.


ویدیو مرتبط :
تصویر همسر ابوبکرالبغدادی خلیفه داعش- لبنان -سوریه