سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ضرورت نهادینه سازی رعایت حقوق شهروندی از دوران کودکی


به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش روز یکشنبه در کارگروه ویژه تعیین محتوا برای تدوین ابزارهای آموزش حقوق شهروندی در گیلان افزود: محتوای مطالب آموزشی باید متناسب با ذائقه جامعه هدف و به زبان آنان باشد تا با جذابیت های خود اثرگذار باشد.
وی اظهار داشت: مهمترین روش برای نهادینه شدن این آموزش ها، استفاده از جامعه هدف دوران کودکی و نوجوانی است که با همکاری خانواده ها می توان بر روی آنان برنامه ریزی کرد.
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اضافه کرد: در استان زمینه های خوبی با توجه به پیشینه فرهنگی و علاقمندی خانواده ها برای آموزش کودکان و نوجوانان وجود دارد که می بایست با برنامه ریزی های مناسب از این فرصت استفاده کرد.
دبیر کارگروه حقوق شهروندان گیلان افزود: دستگاه های اجرایی استان می توانند با ارائه محتوای آموزشی مورد نیاز خود در حوزه های مختلف، با بهره گیری از امکانات و متخصصان سایر بخش های آموزشی همچون آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روش های آموزشی را بهتر اجرا کنند.
رنجکش تاکید کرد: آموزش، موضوعی است که تاثیر آن نیازمند زمان است و باید برای فرهنگ سازی آموزش صحیح را اعمال و اثرهای آن را در درازمدت احساس کرد.
در این جلسه همچنین مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی نظیر محیط زیست، منابع طبیعی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه ای، جهاد کشاورزی ، استاندارد و کارشناسانی از اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نسبت به تدوین محتوای آموزش و متناسب سازی آن با جامعه مخاطب در قالب کتاب و سایر اقلام آموزشی اقدام کنند.
بر اساس آخرین آمار اسامی بیش از 365 هزار دانش آموز در سامانه سناد (ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان ) آموزش و پرورش استان گیلان ثبت شده است.ک/2
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رعایت حقوق شهروندی در اصفهان