سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امیر پوردستان: رزمایش ضدتروریستی نزاجا به تعویق افتاد/ داعش در حد و اندازه تهدید ایران نیست


امیر پوردستان: رزمایش ضدتروریستی نزاجا به تعویق افتاد/ داعش در حد و اندازه تهدید ایران نیست

فارس/ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت که رزمایش ضدتروریستی این نیرو در اواخر دی ماه برگزار خواهد شد.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی این نیرو، با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص رزمایش ضدتروریستی نزاجا که قرار بود از امروز در حومه شهر تهران برگزار شود، گفت: از آنجا که تصمیم بر این شد این رزمایش در سطحی گسترده تر و با کیفیتی بالاتر برگزار شود، زمان آن را به اواخر دی ماه موکول کردیم.

وی با اشاره به همکاری یگان ویژه ناجا با نیروی زمینی ارتش در این رزمایش، تصریح کرد: رزمایش ضدتروریستی مورد نظر در علی آباد قم برگزار خواهد شد.

پوردستان هدف اصلی این رزمایش زا تمرین مقابله با گروههای تروریستی و تکفیری عنوان کرد و در عین حال افزود: داعش در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهد ما را تهدید کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فیلترینگ تلگرام بدلیل به حد نصاب نرسیدن به تعویق افتاد