سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ثبت‌نام 8 داوطلب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکنون + اسامی


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شده است.

تا لحظه مخابره این خبر، حجت‌الاسلام سعیدرضا ربیعی از حوزه انتخابیه تهران، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل میرمحمدی از حوزه انتخابیه استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی تبریزی از حوزه انتخابیه آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمردانی از حوزه انتخابیه کرمان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله احمدی از حوزه انتخابیه اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی دریاباری از حوزه انتخابیه تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری شده‌اند.

به گزارش تسنیم، ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز 26 آذر آغاز شده و تا روز دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آرایش سیاسی انتخابات آینده مجلس خبرگان