علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آزمون دکترا پزشکی 9 اردیبهشت برگزار می‌شود


آزمون دکترا پزشکی 9 اردیبهشت برگزار می‌شودباشگاه خبرنگاران/ رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: آزمون دکتری پزشکی 9 اردیبهشت ماه برگزار می شود و نتایج اولیه ی آن در خردادماه اعلام می شود.
محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری چهل و سومین دوره تخصصی آزمون دکتری در 9 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این آزمون 9 صبح روز پنجشنبه، 9 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
وی افزود: این آزمون در استان های اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، تهران، یزد، شیراز، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مشهد و همدان برگزار می شود.

پورکاظمی گفت: استان هایی مانند ایلام که تعداد شرکت کنندگان پایینی دارند، می توانند برای شرکت در این آزمون به استان مجاور خود مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: نتایج نهایی آزمون دکترای پزشکی در شهریور اعلام می شود و شرکت کنندگان می توانند با اعلام نتایج اولیه در خردادماه، انتخاب رشته کنند.
رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت تصریح کرد: در این آزمون 14 هزار و 85 شرکت کننده داریم که از این میزان بالغ بر 6 هزار و 800 نفر مرد و 7 هزار نفر زن هستند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مشاور آزمون کارشناسی ارشد مشاوره دکترا دکتری