سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لزوم توجه سازمان‌ها به عملیاتی کردن تجارب برتر در توسعه منابع انسانی


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شاتا، محمد علی محمدی در یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با اشاره به اینکه منشأ تحول، خلاقیت و نوآوری جامعه و سازمان ها، انسان ها هستند، تصریح کرد: سطح توسعه یافتگی سیستم ها و سازمان ها در سطوح کلان و خرد، تابع میزان توسعه یافتگی انسان ها ست.

وی مدیریت و توسعه منابع انسانی را به معنای هموارسازی مسیر تکامل انسان ها دانست و افزود: این موضوع، رکن اساسی زنجیره ارزش آفرینی و توسعه یافتگی سازمان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به اهمیت توسعه منابع انسانی، اظهار کرد: توسعه منابع انسانی بستر مناسب را برای توسعه سرمایه فکری و اجتماعی سازمان ها فراهم می کند هم افزایی مطلوب را در سازمانها موجب می شود.

یازدهمین کنفرانس دو روزه توسعه منابع انسانی با موضوع مدیریت منابع انسانی و زنجیره ارزش آفرینی سازمان ها با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران منابع انسانی سازمان ها و بنگاه های اقتصادی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما انجام می شود.

انتهای پیام/ب


ویدیو مرتبط :
مهارت آموزشی، آموزش و توسعه منابع انسانی برنامه ریزی منابع انسانی در بخش دولتی م