سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جدایی به خاطر آلزایمر


باشگاه خبرنگاران/ مرد میانسال زمانیکه دید همسرش آلزایمر گرفته است، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

چندی پیش مرد میانسال با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی چند وقتی می شود که همسرم آلزایمر گرفته است. او همه چیز را فراموش می کند و روز به روز هم حالش بدتر می شود. هرکاری می کند چند دقیقه بعد آن را فراموش می کند. مرتب باید حواسم به او باشد و هرلحظه باید کنارش باشم تا کار خطرناکی نکند.

وی افزود:اوایل با حواس پرتی های معمولی شروع شد ولی بعد از آن بیشتر شد. تا جاییکه اگر به تنهایی بیرون برود، نمی تواند به خانه برگردد. من هم نمی توانم از این زن پرستاری کنم.

مرد میانسال ادامه داد:من خودم پیر شده ام و هزار تا بیماری دارم. کسی را می خواهم تا از من پرستاری کند. دیگر نمی توانم از صبح تا شب در کنار این زن بمانم و حواسم به او باشد. کسی هم نیست تا از همسرم پرستاری کند. تمام فرزندانمان در خارج از کشور زندگی می کنند. برای همین تصمیم گرفتم برای همیشه از این زن جدا شوم تا او هم به خارج از کشور نزد بچه هایش برود و همانجا زندگی کند.

بعد از صحبت های این مرد همسرش هم به دادگاه احضار شد.


ویدیو مرتبط :
خواهشا نه به خاطر خودتون و من به خاطر نیکی ببینید