سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: کارگزاران نظام آنطور که شایسته مردم بود عمل نکردند


نماینده مجلس: کارگزاران نظام آنطور که شایسته مردم بود عمل نکردندایسنا/ نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تحقق آرمان‌های انقلاب موفق بوده‌ایم اما کارگزاران نظام آنطور که شایسته ملت انقلابی بود عمل نکردند.

سیدمحمد سادات ابراهیمی در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی برخی کارگزاران نظام آنطور که شایسته مردم بود عمل نکردند البته میزان توفیق مسئولان مختلف در دوره‌های مختلف متفاوت بوده است.

وی افزود: عمق خرابی‌ها و سوءمدیریت‌ها در سال‌های گذشته متاثر از ناپختگی‌ها و ندانم‌کاری‌های متعدد لطمات سنگینی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به کشور وارد کرد. ترویج ایران‌هراسی بیش از پیش برجسته شد و دنیای استکبار و استعمار با بهره از ارتجاع منطقه و عملکرد ناصواب دیپلماسی دولت وقت از یک طرف و ناکارآمدی مباحث اقتصادی از طرف دیگر پیکان تهمت‌ها و فشارها را بر کشور افزایش داد. ماجرای پرونده هسته‌ای، تحریم‌های اقتصادی و رکود و تورم بی‌سابقه، کاهش سه برابری ارزش پول ملی و افزایش بیش از سه برابری نرخ ارز، شکل‌گیری فساد اداری تا سطح دومین نفر دولت و مدیران ارشد پولی، بیمه‌ای و بانکی و در یک کلام خدشه‌دار شدن سرمایه اجتماعی کشور از ارمغان‌های دولت‌های قبل بود.

نماینده مردم شوشتر در مجلس خاطرنشان کرد: عمق‌خرابی‌ها و سوء مدیریت‌ها تا آنجا پیش رفت که دشمنان نظام انسجام درونی کشور و سطح رفاه و رضایت مردم را تا آن حد نازل دیدند که سعی کردند توسط گروه‌های تکفیری به ویژه داعش بعد از عراق و سوریه ایران را ناامن کنند اما با درایت مقام معظم رهبری و آمادگی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با هوشیاری دولت تدبیر و امید، آمریکا نه تنها جرات حمله به ایران بلکه جرات حمله به سوریه را هم پیدا نکرد.

ابراهیمی دیپلماسی دولت تدبیر و امید را قابل تحسین دانست و افزود: دولت تدبیر و امید با اتخاذ سیاست خارجی صحیح کشتی توفان زده سیاست خارجی را از گرداب خارج و به سمت ساحل هدایت کرد و در پرتو حمایت رهبری و مردم بعد از 12 سال پرونده هسته‌ای را حل و فصل کند.

نماینده مردم شوشتر با بیان این که مردم فهیم شرایط کشور را درک می‌کنند خطاب به دولتمردان، گفت: مردم بی‌صبرانه منتظر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند. امید است با رفع تحریم‌ها و اجرای صحیح برجام توجه جدی به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی در آینده علاوه بر عبور از رکود اقتصادی، گشایش قابل توجهی در کشور به وجود آید.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه، گفت: هرگونه چراغ سبز به فتنه‌گران برای ورود به بدنه نظام و حاکمیت عدول از مطالبات مردم و رهبری است ضمنا شاخص و معیار فتنه فرامین و بیانات گوهربار مقام معظم رهبری است که همچون شاقولی کجی‌ها و انحرافات را نشان می‌دهد.

ابراهیمی هشدار داد: با توجه به اقدامات استکبار جهانی و گروه‌های تکفیری بر همه جریان‌های سیاسی فرض است تا با حفظ وحدت و با محور قرار دادن فرامین رهبری از هرگونه افراط و تفریط خودداری و با همدلی و هم زبانی در جهت حل و فصل مسائل و مشکلات کشور حرکت کرده و دولت نیز با گوش باز از پیشنهادات سایر گروه‌ها و جریان‌های سیاسی استقبال کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
اصل شایسته سالاری و شایسته گزینی در نظام اسلامی