سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیدار وزیر اطلاع‌رسانی سوریه با هیأتی از «فتح»/تاکید بر حمایت دمشق از فلسطین


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عمران الزعبی» وزیر اطلاع‌رسانی سوریه با هیاتی از جنبش فتح فلسطین به ریاست «احمد مجدلانی» دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری سوریه «سانا»، الزعبی در این دیدار گفت: مساله فلسطین، مساله تمام سوری‌هاست و مردم سوریه علیرغم جنگ ، فلسطین را فراموش نکرده‌اند.

وی در ادامه به حفظ دستاوردهای فلسطینی تا کنون تاکید و از هر همکاری رسانه‌ای میان سوریه و فلسطین استقبال کرد و افزود سوریه آماده ارائه هر کمکی در این زمینه است.

مجدلانی نیز در این دیدار آخرین تحولات بین المللی و بازتاب آن برای حل مسأله فلسطین را توضیح داد.

وی سپس گفت: موضع رهبری فلسطین (تشکیلات خودگردان) تاکید بر راه‌حل سیاسی برای مساله سوریه است به نحوی استقلال، وحدت، حاکمیت و نقش دمشق در زمینه منطقه‌ای و بین‌المللی حفظ شود، نقشی که حمایت از فلسطین بخشی از آن است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4LQSSS


ویدیو مرتبط :
تاکید سوریه بر هماهنگی با دمشق برای مبارزه با داعش