سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشکل دریافت ویزا برای معلمان ایرانی در حوزه‌ خلیج فارس/وضعیت معلمان امارات


شاهین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش « وضعیت اعطای ویزا به معلمان برای رفتن به خارج از کشور» اظهار داشت:‌ در هر کجا از جهان که شهروند ایرانی داریم به دنبال فعال‌سازی مدارس جمهوری اسلامی ایران هستیم اما در رابطه با کشورهایی که ویزا نمی‌دهند با مشکل تأمین نیروی انسانی مواجه هستیم بنابراین تلاش می‌کنیم از نیروهای ایرانی محلی موجود در آن کشورها استفاده کنیم.

وی افزود:‌ در برخی کشورهای حوزه خلیج فارس برای دریافت ویزا مشکل جدی داریم همچنین کشور امارات برای نداشتن ویزای معلمان اعزامی ما را جریمه نکردند و دلیلش این است که معلمان مدرسه ما در العین ویزای امارات داشتند و العین سال‌هاست که به ما ویزا نمی‌دهد به همین دلیل یا باید مدرسه را ببندیم و ایرانی‌های بدون مدرسه بمانند یا اینکه از طریق مذاکره مشکل را حل کنیم.

معاون مرکز امور بین‌الملل  و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: از طریق مذاکره و گفت‌وگو در حال پیگیری مشکل ویزای معلمان العین هستیم و در این رابطه جریمه نشده‌ایم از سوی دیگر در کشورهایی مانند عربستان که سفارتمان بسته شده، مدارس ایرانی نیز بسته شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وضعیت معلمان در فنلاند