سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ انتشار ویدیوی تبلیغاتی از گلکسی S7 و تاکید بر قابلیت های ویژه آن


تماشا کنید/ انتشار ویدیوی تبلیغاتی از گلکسی S7 و تاکید بر قابلیت های ویژه آندیجیاتو/ تا معرفی رسمی گلکسی اس ۷ کمتر از یک هفته باقی مانده و همچنان شاهد افشای تصاویر و ویدیوهایی از این محصول هستیم.

امروز به نظر می رسد که کانال یوتوب سامسونگ در اندونزی، ویدیوی تبلیغاتی مرتبط با گلکسی اس ۷ را ناخواسته افشا کرده است. در این تیزر تبلیغاتی کوتاه می توان شاهد حضور قهرمان تیر اندازی با کمان کشور اندونزی «Dellie Threesyadinda» بود که تمرینات خود را با گلکسی جدید همراه ساخته.

همانطور که می توانید در ویدیو مشاهده کنید، شباهت گلکسی اس ۷ و نمونه اج با نسل کنونی کاملا پیداست و به سختی می توان بین آنها تفاوتی پیدا کرد.

در ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ ولی می توان دید که دو ویژگی بیشتر از همه به نمایش کشیده می شوند. قابلیت اول شارژ بی سیم دستگاه است و ویژگی دوم، استفاده از گلکسی در زیر باران که نشان از مقاومت آن در برابر آب و مایعات دارد.

در بین نکاتی که خود سامسونگ در وب سایت رسمی اش از گلکسی اس ۷ منتشر نموده، در جایی بیان شده که می توانید “امنیت را در بهترین حالت خود تجربه کنید” و بر همین اساس می توان گفت که احتمالا شرکت کره ای تدابیر ویژه ای برای ایمن سازی موبایل اندرویدی خود اتخاذ کرده است.

در سایر تصاویر فاش شده از گلکسی اس ۷ نیز دیده بودیم که سامسونگ تا جای ممکن برآمدگی دوربین این دستگاه را کاهش داده است. در هر حال تا کمتر از یک هفته دیگر و در روز یکشنبه هفته آینده، شاهد معرفی گلکسی اس ۷ سامسونگ به شکل رسمی در بارسلون خواهیم بود.

لینک تماشای ویدئو


منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
ویدیوی تبلیغاتی قابلیت کانتینیوم را تماشا کنید.