سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیش بینی ثبات قیمت طلا و سکه تا پایان هفته


پیش بینی ثبات قیمت طلا و سکه تا پایان هفتهمیزان/ کشتی آرای با اشاره به کاهش قیمت طلا در دو هفته اخیر گفت:پیش بینی می شود تا پایان هفته قیمت طلا ثابت بماند و تغییری نکند.

محمد کشتی آرای رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به ثبات قیمت طلا و سکه در بازار گفت:امروز هر سکه بهار آزادی به قیمت یک میلیون و 17 هزار تومان و نیم سکه به قیمت 535 هزار تومان به فروش می رسد.

وی افزود: ربع سکه نیز به قیمت 284 هزار تومان و سکه یک گرمی نیز به قیمت 193 هزار تومان به فروش می رسد.

رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهرادامه داد هر گرم طلای 18 عیار نیز به قیمت 103 هزار و 880 تومان به فروش می رسد.

کشتی آرای با اشاره به اینکه فروش طلای خارجی در بازار تخلف محسوب می شود گفت:با توجه به اینکه ورود مصنوعات خارجی به کشور ممنوع است عرضه و فروش آن نیز ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

وی ادامه داد: البته بسیاری از طلاهایی که با عنوان طلای خارجی عرضه می شود تولید داخل و طلای ایرانی است.

رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تصریح کرد:فروش طلای دست دوم نیز تخلف است و از نظر قانونی مجاز نیست و در صورت مشاهده و یا گزارش با متخلفان برخورد جدی میشود.

کشتی آرای با اشاره به کاهش قیمت طلا در دو هفته اخیر گفت:پیش بینی می شود تا پایان هفته قیمت طلا ثابت بماند و تغییری نکند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
طلانگر، پیش بینی هوشمند قیمت سکه طلا