سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیرکل امور بانوان استانداری اصفهان: منشاء بحران های اجتماعی بی توجهی به خانواده است


سهیلا عشران روز یکشنبه در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده خور و بیابانک افزود: خانواده نقش مهمی در تقویت ساختارهای اجتماعی دارد و برای آنکه جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم باید از سست شدن بنیان خانواده در جامعه جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به اینکه بانوان کارآفرین باید مورد پشتیبانی قرار گیرند، گفت: بانوان می توانند نقش مهمی در تحقق حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
اثنی عشران همچنین در باره ورزش بانوان گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده، امسال پارک بانوان با همکاری شورای اسلامی در شهر خور ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به وجود 60 طلبه زن در این شهرستان گفت: با حضور این افراد که در حوزه علمیه ریحانه النبی مشغول تحصیل علوم دینی هستند، ظرفیت بالایی برای کار فرهنگی وجود دارد و آنها می توانند کمک زیادی به متولیان امر فرهنگ این شهرستان کنند.
فرماندار خور و بیابانک نیز با اشاره به مشکلات بانوان این شهرستان تصریح کرد: برغم ظرفیت ها، بانوان خور و بیابانکی در کنار سایر جوانان این دیار دارای مشکلاتی مانند بیکاری، طلاق و بالا رفتن سن ازدواج، مشکلات بهداشتی درمانی هستند و برنامه ریزی برای رفع این مشکلات ضروری است .
علی استوار با تاکید بر نقش مهم بانوان در اشتغال افزود: هم اکنون از جمعیت 45 درصدی زنان خور و بیابانک تعدادی از آنان در دستگاه های اجرایی، کارگاه های صنعتی و خدماتی و مشاغل خانگی مشغول فعالیت هستند.
شهرستان کویری خور و بیابانک حدود 20 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد 9500 نفر را زنان تشکیل می دهند.
این شهرستان با 12 هزار کیلومتر مربع در 420 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ف/ 7137 / 6027/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنرانی مهندس شیشه فروش مدیرکل بحران استانداری اصفهان