سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری داعشی که خودش را به شکل زن در آورده بود


دستگیری داعشی که خودش را به شکل زن در آورده بودمیزان/ نیروهای نظامی لیبی از دستگیری یکی از عناصر گروه تروریستی داعش در حین فرار خبر دادند.

ترورمانیتور گزارش داد: یکی از اعضای گروه تروریستی داعش که سعی داشت در لباس یک زن از شهر صبراته در لیبی فرار کند، توسط نیروهای داخلی این شهر شناسایی و دستگیر شد.
پیشتر خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داده بود: نیروهای ویژه دولت لیبی مستقر در طرابلس یکی از سرکرده های گروه تروریستی داعش و دو تن از معاونانش را در منطقه تاجورا در حومه پایتخت بازداشت کردند.
نیروهای ویژه به خانه ای در تاجورا حمله و محمد التاجوری معروف به ابو سلیمان سرکرده گروه داعش در شهر صبراته را دستگیر کردند.
ابو سلیمان از جانب سرکرده های گروه تروریستی داعش در شهر سرت در شرق طرابلس به عنوان سرکرده این گروه در صبراته منصوب شده بود.
نیروهای ویژه همچنین دو تن از معاونان ابوسلیمان به نام های سالم العماری معروف به ابوزید و احمد دحیم معروف به ابوحمزه التاجوری را دستگیرکردند.
قرار بود این افراد برای اجرای ماموریتشان راهی شهر صبراته شوند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
دستگیری یک داعشی کافر همین امروز قبل ازمنفجرکردن خودش