سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امیر پوردستان: هر تهدیدی علیه کشور را در هر نقطه ای از دنیا پاسخ می‌دهیم


امیر پوردستان: هر تهدیدی علیه کشور را در هر نقطه ای از دنیا پاسخ می‌دهیمباشگاه خبرنگاران/ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح هر تهدید علیه کشور را در هر نقطه ای از دنیا پاسخ می دهد.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به عنوان بازوهای نیروهای مسلح نظام وظیفه داریم متناسب با تهدیدات توان دفاعی خود را افزایش دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: با در سال های گذشته با انواع مختلف از تهدیدات در فضای ناهمتراز و نیابتی روبه‌رو هستیم و به همین دلیل باید توان دفاعی خود را افزایش دهیم.

ما به عنوان بازوهای مسلح نظام ضمن رصد تهدیدات باید متناسب با این تهدیدات ظرفیت‌های دفاعی خود را افزایش دهیم.

وی افزود: ما برای ارتقای ظرفیت دفاعی خود از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم و با هیچ کشوری هم تعارف نداریم. نیروهای مسلح ما از هر امکانی که در دنیا وجود داشته باشد برای ارتقای توان دفاعی خود استفاده می‌کند اما از خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری در زمینه تسلیحات شیمیایی و میکروبی اعلام فرمودند عبور نمی‌کنیم و هیچ‌گاه نیز به آنها احتیاج نداریم.

امیر پوردستان در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: کشورهایی که قصد تهدید و تجاوز به ایران را دارند باید بدانند که این قابلیت در نیروهای مسلح ما وجود دارد تا در هر نقطه‌ای از دنیا با هر گونه تهدیدی مقابله کنند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
خطبه بدون نقطه از امیر مومنان علی علیه السلام(واقعی)