سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



موتورولا نسخه بروز شده Moto G را عرضه می کند


کمپانی موتورولا با بروزرسانی سخت افزاری مدل Moto G در نظر دارد از هفته آینده فروش Moto G Turbo را در شهر مکزیکو با قیمت 283 دلار آغاز کند.

تراشه/ کمپانی موتورولا با بروزرسانی سخت افزاری مدل Moto G در نظر دارد از هفته آینده فروش Moto G Turbo را در شهر مکزیکو با قیمت 283 دلار آغاز کند. این گوشی به چیپست اسنپدراگون 615 با پردازنده هشت هسته ای، پردازنده گرافیکی Adreno 405، صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن FHD، دو گیگابایت فضای رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و باتری 2470 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. گوشی Moto G Turbo با یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی عرضه شده است و طبق گواهینامه IP67 که به گوشی فوق ارائه داده شده است این گوشی قادر است به مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب مقاومت کند.

موتورولا موتو جی توربو به صورت دو سیمکارته و با پشتیبانی از شبکه های پرسرعت 4G روانه بازار خواهد شد و به صورت پیشفرض به اندروید 5.1.1 مجهز خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
معرفی موتورولا Moto G