سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور 42 هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد گیلان


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، علیرضا امیرتیموری بعد از ظهر امروز در جمع اساتید و دانشجویان و جمعی از مسئولان این شهرستان اظهار کرد: پیش‌بینی نمی‌کردیم که در تولید علمی در منطقه جزو سه دانشگاه برتر کشور شویم.

وی با قدردانی از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سیاست‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: 242 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه در گیلان 42 هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد مشغول به تحصیل هستند، افزود: حدود 920 عضو هیئت علمی هستند که به ازای 45 دانشجو یک عضو هیئت علمی داریم که به استانداردهای جهانی نزدیک است.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تصریح بر اینکه اکنون دو مرکز رشد در این استان در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: تا یک مقطعی دانشگاه‌های ما آموزشی بود و با توجه به داشتن زیرساخت‌های لازم به سرعت رشد داده شدند.

وی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان و پرسنل دانشگاه آزاد خواست تا با اتحاد و همبستگی از ظرفیت‌های بالای دانشگاه آزاد اسلامی آستارا به نحو احسن استفاده کنند.

امیرتیموری با اشاره به اینکه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا از اساتید و محققان برجسته گیلان است، افزود: امیدواریم با همدلی و همزبانی تمام کارکنان و اساتید و دانشجویان شاهد رشد و توسعه روزافزون این دانشگاه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد صعود دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و دیگر حوزه‌ها باشیم.

انتهای پیام/84005/و20


ویدیو مرتبط :
کلیپ افتتاح مرکز پیام دانشجو ( پد ) دانشگاه آزاد اسلامی