ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ماجرای پس داده نشدن 17 ساعت اهدایی برزیلی‌ها و استعفای دل‌نرو


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال برزیل در شصت‌و‌چهارمین کنگره فیفا که پیش از شروع جام جهانی 2014 برگزار شد، ساعت‌های لوکس و گرانقیمتی را به هر یک از اعضای کمیته اجرایی فیفا و نمایندگان اتحادیه‌های عضو هدیه داد.

کمیته اخلاق فیفا گفته این 48 ساعت که هر کدام ارزشی 25 هزار دلاری دارد، دو ماه پس از جام جهانی 2014 برزیل از افرادی که آنها را گرفته‌اند، جمع‌آوری کرده و قرار است آنها را به یک موسسه خیریه ورزشی که در مورد فوتبال پایه در کشورهای آمریکای لاتین متمرکز است، اهدا کند. تاکنون از 65 ساعت، 48 ساعت برگردانده شده و 17 ساعت پس داده نشده است.

«استریت فوتبال وُرد» نام این موسسه خیریه است که در آلمان قرار دارد. قرار است عواید حاصل از فروش این ساعت‌ها به این موسسه برسد تا در زمینه فوتبال پایه در کشور برزیل سرمایه‌گذاری کند.

 کنفدراسیون فوتبال برزیل البته روزهای خوشی را سپری نمی‌کند، چرا که کمیته اخلاق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در جریان ادامه تحقیقات خود، 16 نفر از اعضای فیفا را متهم به دریافت رشوه‌های کلان در پرونده‌های مختلف کرده است. یکی از این  مظنونین، مارکو پولو دل‌نرو، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل است که متهم به سوء مدیریت و اختلاس است.

دل‌نرو پس از این اتهامات از سمت خود استعفا داد تا از خود در  برابر اتهامات مطرح شده از سوی کمیته اخلاق فیفا، دفاع کند. جانشین موقت او هم مارکوس آنتونیو ویسنته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ماجرای استعفای رویانیان