علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تذکر به وزیر کشور درمورد برخورد نیروی انتظامی با دانشجویان معترض


به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان با مسئولان اجرایی کشور قرائت شد بر این اساس، تذکر مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران به رئیس جمهور مبنی بر تسریع در رسیدگی به شکایات سپرده‌گذاران موسسه اعتباری ثامن قرائت شد.

بذرپاش همچنین در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار افزایش حقوق پایه کارگران در سال ۱۳۹۵ شد. علاوه بر این ۱۵ نماینده در تذکری به رئیس جمهور بر ضرورت رفع دغدغه ۲۰۰ نماینده مجلس برای حل مشکل سهامداران شاندیز تاکید کردند.

علاوه بر این ۲۳ نماینده در تذکری به وزیر کشور نسبت به برخورد شدید و دور از شأن نیروی انتظامی با دانشجویان معترض به قراردادهای نفتی اعتراض کردند. اسامی این نمایندگان عبارتند از بیژن نوباوه، غلامعلی حدادعادل، علی مطهری، علیرضا محجوب، علی اصغر زارعی، اسماعیل کوثری، رحماندوست، فاطمه آلیا، زهره طبیب‌زاده، مسعود میرکاظمی، الیاس نادران، محمد سلیمانی، مهرداد بذرپاش، مرتضی آقاتهرانی، روح‌الله حسینیان، فاطمه رهبر، لاله افتخاری، حمید رسایی، حسین طلا، محمود نبویان، مهدی کوچک‌زاده، حسین نجابت، نمایندگان تهران و محمد دهقان نماینده مردم ترقبه و شاندیز.

علاوه بر این، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور در لزوم معذرت‌خواهی صدا و سیما از مردم نور به خاطر پخش کلیپ اراذل و اوباش تاکید کرد.

۲۴ نماینده نیز در تذکری به رئیس جمهور خواستار عدم دسترسی مأموران آژانس که برخی از آنها جاسوس هستند، به اماکن نظامی شده اند و تاکید کردند که این اقدام بر خلاف منافع ملی ایران است.

اسامی این نمایندگان نیز عبارتند از محمود نبویان، زهره طبیب‌زاده، فاطمه آلیا، روح‌الله حسینیان، محمدعلی پورمختار، ابراهیم کارخانه‌ای، جواد کریمی‌قدوسی، حسین نجابت، غضنفرآبادی، منظری توکلی، قاضی‌زاده، احمد سالک، محمد طاهری، موسوی لارگانی، بیژن نوباوه، بهرام بیرانوند، حسینعلی شهریاری، آریایی‌نژاد، میرکاظمی، حکیمی، خسروی، آصفری، سلیمی و سودانی.

زهره طبیب‌زاده نماینده تهران نیز در تذکری به رئیس جمهور خواستار پیگیری دستگیری خاوری به عنوان یکی از متهمان اختلاس ۳ هزار میلیاردی از طریق اینترپل با توجه به مواضع جدید دولت کانادا شد.


ویدیو مرتبط :
▶ ‫حمله نیروی انتظامی به مردم معترض اصفهان ٣٠ مهر ١٣٩٣‬