سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هفت روز با آنباکسینگ رسمی گلکسی اس ۷ تا رونمایی رسمی در ۲ اسنفد، دو ویدیو جدید


Galaxy S7 unboxing (3)

این سری از ویدیوهای را حتما در ترنجی دیده اید، ابتدا دو ویدیو از آنباکسینگ گلکسی اس ۷ توسط یک کودک و توسط یک لاما دیدیم. سپس ویدیو روز سوم مربوط به یک هنرمند پیکرتراش بود که روی یخ آنچه که دیده بود را به ما نشان داد. در این مطلب می خواهیم ویدیوهای مربوط به روز چهارم و پنجم را با هم ببینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Galaxy S7 unboxing (4)اولین ویدیو برمیگردد به آنباکسینگ سارا! اما سارا کیست؟ می شود گفت یک آهنگر، یا شاید هم به تعبیر  فرهنگی ها یک هنرمند فلز! سارا هم همانند دیگر نفرات وارد اتاقک می شود و پس از 30 ثانیه روئت گلکسی اس ۷ و یا شاید هم گلکسی اس ۷ اج، تصور ذهنی خود را از طریق هنرش به شما نشان می دهد، خروجی جالبی باید به دست بیاید، اینطور نیست؟

اجازه بدهید توصیف سارا را از گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج ببینیم:

پس از سارا، رانی وارد میدان می شود. رانی کیست اما؟ رانی حرفه خوشمزه ای دارد، او شیرینی پز است. رانی وارد اتاقک شو و گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج را ببین و آن را برای ما توصیف کن! رانی پس از مشاهده 30 ثانیه ای خود تصمیم به آماده کردن یک کیک می گیرد، اجازه بدهید این ویدیو را هم با هم ببینی:

گویا رانی اس ۷ اج را دیده بوده است، چرا که کیکش دو لبه خمیده است! دو روز دیگر تا رونمایی رسمی فرصت باقی است و ترنجی این سری ویدیو ها را برای شما پوشش خواهد داد تا به رونمایی اصلی برسیم. با توجه یه این راهنمایی ها معماوار، نظر شما درباره گلکسی اس ۷ چیست؟

youtube

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
ویدیو رسمی سامسونگ گلکسی اس 6 و اس 6 اج