سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه با گیاهان گل دار زیبا خانه را تزیین کنیم


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 12:19

چگونه با گیاهان گل دار زیبا خانه را تزیین کنیم

چگونه/ شما چند گیاه گل دار می شناسید که بتوان از آن ها در خانه نگهداری کرد و لذت و طراوت را به خانه آورد؟ نگهداری از گیاهان گل دار زیبا برای تان سلامتی و شادی را به ارمغان می آورد و جلوه ی تازه ای به خانه خواهد داد. در این مطلب با 5 گیاه گل دار زیبا آشنا شوید و از آن ها در دکور منزل استفاده کنید.
شمعدانی
حتی کسانی که در پرورش گیاهان دستی ندارند، می توانند به آسانی از شمعدانی های سر سخت مراقبت کنند. این گل ها در اشکال مختلفی می رویند. ولی همه آن ها معطر و زیبا هستند. گل های شمعدانی به نور زیاد و خاک مرطوب نیازمندند.
نیلوفرها
نیلوفر ها رنگ ها و اشکال متنوعی دارند. هم در گلدان ها و هم در دسته گل ها استفاده می شوند. روش نگه داری هر یک از انواع نیلوفر با دیگری متفاوت است. برای مثال برخی از آن ها، به نور فراوان نیاز دارند و برخی دیگر در سایه رشد می کنند. برای نتیجه ی بهتر، درباره ی نوعی که خریداری کرده اید، جست وجو کنید.
یاس
یاس یا یاسمن گلی خانگیست که نه تنها به خاطر غنچه های زیبایی که دارد، بلکه به دلیل عطری که در خانه پخش می کند، محبوب است. این گیاه، پیچ در پیچ است، لذا باید ستونی کنار آن قرار دهید. همچنین یاسمن در نور زیاد و خاک مرطوب به خوبی رشد می کند.
ارکیده
ارکیده با بیش از 30 هزار نوع به علاوه ی انواع پیوندی بسیار دیگر، یکی از بزرگترین دسته ی گیاهان را تشکیل می دهد. با وجود اینکه نگه داری ارکیده آسان نیست و نسبتا گران است، ولی زیبایی عجیبی دارد که مردم زیادی را جذب خود می کند.
گلوکسینیا
این گیاه از خانواده ی بنفشه ی آفریقاییست و نگه داری از آن نسبتا آسان است. گل های آن بزرگتر از بنفشه اند و ظاهری شبیه زنگوله دارند. گلوکسینیا به نور متوسط تا شدید نیازمند است و در اواخر زمستان و اوایل بهار گل می دهد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
زیبا ترین گل ها و گیاهان جهان