روش خالی کردن کمد لباس از وسایل غیرضروری -آکا


1395/01/20

سایت خانواده ،مشاور خانوادهمدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش

,خالی کردن کمد از وسایل غیرضروری,کمد لباس,خالی کردن کمد لباس,[categoriy]

روش خالی کردن کمد لباس از وسایل غیرضروری -آکاخالی کردن کمد از وسایل غیرضروری,کمد لباس,خالی کردن کمد لباس,نگهداری لباس های زمستانی,نگهداری لباس های مجلسی,خالی کردن کمد لباس,کمد لباس بچه

آکاایران: روش خالی کردن کمد لباس از وسایل غیرضروری

آیا کمد لباس شما آنقدر پر است که جای لباس دیگری را ندارد؟ آیا زمان آن نیست که از شر برخی از لباس های خود راحت شوید؟ کمد لباس شما مانند بدن تان احتیاج به پاک سازی دارد. در ادامه هفت پیشنهاد برای خالی کردن کمدتان از وسایل غیر ضروری خواهیم داد.
مبارزه علیه لباس های یک شکل

,خالی کردن کمد از وسایل غیرضروری,کمد لباس,خالی کردن کمد لباس,[categoriy]

به گزارش آکاایران: داشتن ده زیرشلواری سفید کتان نرمال است، داشتن یک جین تیشرت مشکی یک جور هم قبول. اما یک مجموعه از دامن هایی با پولک های نقره ای، دیگر غیر عادی است. بله، آنها دقیقا مانند هم نیستند: برخی از آنها خیلی کوتا و برخی دیگر تا روی زانو هستند، برخی با پولک های کوچک و برخی دیگر با پولک های بزرگ تر تزیین شده اند و …  در برابر این مشکل باید کاری کرد: شجاع باشید و آنهایی را نگه دارید که واقعا دوست دارید و می پوشید. باید در خرید کردن، منطقی تر عمل کنید.

لباس های یک بار مصرف را فراموش کنید

صادق باشید و به این سوال جواب بدهید: چندبار شده است که یک لباسی را بدون فکر و صرفا چون بامزه بوده است خریده اید و بعد هیچ گاه نپوشیده اید و فقط در کمدتان خاک خورده است؟ بله مطمئنا آن شلوار چرم قرمز یا آن پیراهن زیبا با کمر بازش را یک بار پوشیده اید، اما احتمال زیاد همان یک بار بوده است. بودجه خود را خرج لباس هایی نکنید که احتمال چوشیدن آن خیلی کم است.

لباس های خانگی

مگر شما به چند دست شلوار، سوییشرت، یونیفرم های ورزشی، لباس های نخی و خیلی راحت و خلاصه لباس های خانگی احتیاج دارید؟ آیا واقعا پنج دست شلوار طرح دار یا همه آن سوییشرت های کلاه دار و آن ده جفت جوراب بافتنی مورد نیازتان خواهد بود؟ باید بگوییم خیر!
به علاوه، درست است که این لباس ها خیلی راحت هستند، اما با پوشیدن آنها اعتماد به نفس شما بیشتر نمی شود. پس، عزم خود را جزم کنید. نگاهی به کمدتان بیاندازید وتنها آن دسته از لباس هایی را نگاه دارید که آن را در جمع می توان پوشید و اگر کسی سرزده به دیدن شما آمد، از این که او شما را با آن لباس دیده، خجالت زده نمی شوید. همیشه آراستگی خود را حفظ کنید، حتی اگر تنها بر روی کاناپه افتاده اید.

خود را از شبح های گذشته خلاص کنید

می دانیم، دل کندن از برخی از لباس ها بسیار سخت است، اما مد پیوسته در حال تغییر است و خدا را شکر، سلایق ما نیز تغییر می کنند. پس جا را برای لباس های جدید و گرایش های جدید دنیای مد باز کنید. پس یک کیسه زباله بردارید و آن را با این یادبودهای گذشته پر کنید و به غرفه بازیافت محصولات نساجی ببرید و از شرشان خلاص شوید. چون هیچ کس احتیاج به این گونه لباس های شما نخواهد داشت.

با لباس هایی که به شما نمی آید، خداحافظی کنید

یک موضوع عجیب در مورد ما انسان ها این است که لباس هایی را نگاه می داریم که به ما اصلا نمی آید. لباس های خیلی بزرگ، خیلی کوچک، خیلی چسبان، خیلی گشاد: دلیل این موضوع روشن نیست. آن لباس به ما نمی آید، به همین سادگی. اما چرا آن را نگاه می داریم؟ شاید فکر می کنیم که یک روزی معجزه خواهد شد. متاسفانه باید بگوییم آن روز هیچ وقت نمی رسد!
اگر این پاکسازی را انجام دهید، یک احساس سبکی خاصی خواهید کرد. شاید از نظر کمی، کمدتان خیلی خلوت و محقر به نظر بیاید، اما از نظر کیفی باشکوه و عالی خواهد بود. کمد شما حاوی ده ها لباس است که به شما می آید. یک کمد حرفه ای که برای شما ساخته شده است.

مدآنلاین

مدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش -

برچسب ها : . . . . . .


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



ویدیو مرتبط :
چپودن همه ی وسایل کمد درکوله پشتی!!!