سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدارس شهرستان گرمی و انگوت فردا تعطیل است


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دقایقی پیش اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل به دنبال بارش برف و هوای سرد حاکم در شهرهای شمال استان اردبیل در نوبت صبح مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان گرمی و انگوت تعطیل اعلام شد.

در 24 ساعت گذشته بارش برف و باران در شمال استان اردبیل و همچنین مناطق جنوبی استان برخلاف مرکز استان اردبیل اسباب خوشحالی اهالی این مناطق شد تا در آخرین روزهای پاییز شاهد بارش برف باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بیشترین بارش برف و باران با 37 و 31 میلی‌متر در شهرهای پارس‌آباد و بیله‌سوار گزارش شده است تا سامانه سرد و بارشی که از امروز  مناطق مختلف استان اردبیل را در برگرفته تا روز دوشنبه به افت دما تا 15 تا 20 درجه منجر می‌شود.

انتهای پیام/62001/ت10

http://fna.ir/Z7OZT4


ویدیو مرتبط :
مشهد سفید پوش شد/ فردا مدارس همدان تعطیل است