راه‌اندازی 28 ایستگاه سلامت در مسیرهای پرتردد خراسان رضوی


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام نوروز 28 ایستگاه سلامت در سطح استان و در مسیرهای پرتردد راه‌اندازی خواهد شد.

رضا وفایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، در خصوص اقدامات در حوزه پیش‌بیمارستانی برای استقبال از بهار 95، اظهار کرد: 28 ایستگاه سلامت در سطح استان و در مسیرهای پرتردد راه‌اندازی خواهد شد که آماده ارائه خدمات اولیه به زائران و مسافران نوروزی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه خراسان رضوی فعالیت 168 پایگاه شهری و جاده‌ای، به کارگیری بیش از 1000 نیرو، 180 دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه اتوبوس- آمبولانس،‌ استقرار دو فروند بالگرد در مشهد و سبزوار، آمادگی اتاق هدایت بحران دانشگاه، آمادگی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و آمادگی ستاد هدایت درمان بیماران اورژانسی از جمله اقدامات برای ایام نوروز است.

وفایی‌نژاد با بیان اینکه تمام پایگاه‌ها به جز ایستگاه سلامت ثابت هستند، ادامه داد: این پایگاه‌ها کنار جاده مستقر شدند به دلیل اینکه ضریب اطمینان خاطر و حضور را برای ارائه خدمات پررنگ‌ کرده باشیم و زمان رسیدن به سر صحنه را کاهش دهیم، امیدواریم ارائه مناسب‌ترین خدمات را برای زائران و مسافران در ایام نوروز داشته باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نشست هیئت رئیسه دانشگاه و مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی