علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



درخواست اردوغان از داود اوغلو برای حضور در مراسم عروسی دخترش


به‌ گزارش خبرگزاری مهر به‌ نقل از حوریت دیلی، ۲۵ اردیبهشت ماه‌ مراسم ازدواج سمیه‌ اردوغان با "سلجوق بایراکتار" یکی از مهندسان جوان ترکیه‌ برگزار می شود و ریاست جمهوری ترکیه‌ از احمد داود اوغلو درخواست کرده‌ است تا به‌ عنوان یکی از شاهدین عقد، در مراسم ازدواج دخترش شرکت کند.

این در حالی است که‌ اختلافات اردوغان و نخست وزیر ترکیه‌، در یک هفته‌ پیش به‌ اوج خویش رسید و در میانه‌ این اختلافات اردوغان چنین درخواست عجیبی را از داود اوغلو کرده‌ است.

بر اساس این گزارش بیشتر از ۶ هزار مهمان ترکیه‌ای و خارجی به‌ این مراسم دعوت شدند. این مراسم تحت تدابیر شدید امنیتی و در یک تالار هنری در استانبول برگزار خواهد شد.

سمیه‌ اردوغان تحصیل کرده‌ رشته‌های جامعه‌شناسی و سیاست از دانشگاه‌ ایندیانای ایالات متحده‌ است. "سلجوق بایراکتار" فارغ التحصیل مهندسی تکنولوژی از دانشگاه‌ استانبول است و همچنین دکترای خویش را از موسسه‌ جورجیا در آمریکا دریافت کرده‌ است.


ویدیو مرتبط :
ترکیه؛ انصراف احمد داود اوغلو از تشکیل دولت جدید