علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پرهیز از هرگونه اسراف در روند برگزاری مراسم‌های دهه فجر


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ یوسف شاه حسینی در نشست ستاد برگزاری مراسم دهه فجر اظهار کرد: امام (ره) رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب را در مولفه هایی همچون وحدت، اخلاص و صداقت می دانستند و طی این سال ها نیز هرگاه از این معیارها فاصله گرفته ایم دچار مشکل شده ایم و اگر پیشرفتی حاصل شده به دلیل نزدیک شدن به این ویژگی های ممتاز بوده است.

وی افزود: خوشبختانه استان کرمانشاه تجربه های خوبی در عرصه برگزاری برنامه های دهه فجر دارد و برای امسال نیز برنامه های بسیار متنوعی تدارک دیده شده اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: محتوای برنامه های ایام دهه فجر باید از جنس شادی باشند و تمامی اقشار، گروه ها و مناطق مختلف استان را دربر گیرد و در عین حال از برگزاری برنامه هایی که فاقد اثرگذاری و جذابیت لازم هستند پرهیز شود.

دکتر شاه حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: ایام پیروزی انقلاب باید ایام فراموشی تلخی ها باشد و مردم دهه فجر را همیشه با یک خاطره زیبا در یادها داشته باشند.

وی تجلیل از افراد اثرگذار در روند پیروزی انقلاب و دیگر عرصه ها را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و گفت: این ایام فرصتی برای تجلیل از کسانی است که برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی ایثارگری و جانفشانی کرده اند و یا خدمات برجسته ای را به این کشور و انقلاب ارایه کرده اند.

شاه حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اجتناب از هرگونه اسراف در روند برگزاری ایام دهه فجر اظهار کرد: در شرایط اقتصادی فعلی مردم به حق انتظار دارند دستگاه های دولتی در طول این ایام اسراف نکنند همچنین سعی کنید با نصب بیش از حد بنرهای تبلیغاتی چهره بصری شهر به هم نریزد زیرا اینگونه کارها اثر معکوس دارد خوشبختانه امروزه ابزارها و روش‌های متعددی برای اطلاع رسانی وجود دارند که می توان از آن ها برای انتقال پیام بهره گرفت.

در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت های صورت گرفته در این ایام باید با محوریت مردم انجام شوند و دستگاه های اجرایی در حد کمک کننده و پشتیبان باشند.

گفتنی است، در پایان این نشست کمیته های مختلف به ارایه گزارشی از برنامه های تدارک دیده شده در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، عشایری و روستایی، اصناف و ... برای ایام دهه فجر پرداختند.

 


ویدیو مرتبط :
برگزاری مراسم دهه فجر دبستان پسرانه شماره 1 مفتاح