سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آلمان شمار بیشتری از پناهجویان را از این کشور اخراج می‌کند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هایکو ماس» وزیر دادگستری آلمان اعلام کرد که کشورش شمار بیشتری از پناهجویان را از این کشور اخراج می‌کند.

بنابر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، ماس امروز به شبکه خبری (ARD) گفت: «به دنبال تعرض به شماری از زنان و آزار جنسی تعدادی از آنها در شب سال نوی میلادی، قوانین سخت‌گیرانه‌تری در این مورد وضع می‌شود و تعداد پناهجویانی که از آلمان اخراج می‌شوند، افزایش خواهد یافت.»

وی پیش از این به روزنامه «بیلد‌آم زونتاگ» گفته بود که این حملات سازمان یافته را مردانی با به کارگیری شبکه‌های اجتماعی و تلفن هوشمند صورت داده‌اند و هیچکس نمی تواند به ما بگوید که این اقدامی هماهنگ یا برنامه‌ریزی شده نبود. اقدامی مانند این با برنامه صورت گرفته است.»

هفته گذشته انتشار اخباری مبنی بر آزار جنسی و تجاوز به شماری از زنان در شهر کلن آلمان، اعتراض‌هایی را به دنبال داشت. شهردار کلن با احضار رئیس پلیس درباره آزار جنسی و حمله به  حدود 80 زن در جریان جشن‌های سال میلادی با وی رایزنی کرد. گفته شده که این افراد از اتباع شمال آفریقا و عرب‌تبار بوده‌اند.

حدود هزار نفر مرد جوان و مست در وقایع صورت گرفته در ایستگاه مرکزی کلن دست داشته اند. این اقدامات در شرایطی صورت گرفته است که نیروهای پلیس به اطراف این ایستگاه اعزام شده بودند اما به دلیل ازدحام جمعیت نتوانستند اوضاع را کنترل کنند.

انتهای‌پیام/م

http://fna.ir/XK4ONI


ویدیو مرتبط :
‫پنجمین اخراج پناهجویان از آلمان به افغانستان‬‎